گپ دوستانه با سهیل عباسی

امروزبا  سهیل عباسی دوست خوبم بودم. سهیل اهل سنندج ولی توی تهران زندگی میکنه.

سهیل  مدیر سایت خوشفکری و مدیر عامل شتابدهنده TAC است و امروز با هم رفتیم آبیدر و در مورد تکنولوژی و بازار و زندگی و …. صحبت کردیم. بر خلاف گپ دوستانه قبلی با سامان عزیزی  این بار با سهیل عکس گرفتیم 🙂

منتشرشده توسط

Donkishot

فواد انصاری هستم کسی که تمام طول عمرش در مقایسه با عمر هستی و قدمت زندگی به اندازه ی چشم بر هم زدنی نیست و زندگیش یک سنگریزه ی کوچک بین دو عدم و دو سیاهچاله است. ولی این سنگریزه میخواهد خود به زندگیش معنا دهد و آن را باز تعریف و تغییر شکل دهد. foad.ansary@gmail.com

9 دیدگاه برای «گپ دوستانه با سهیل عباسی»

  1. بعضی وقت ها خوب است که چشم ما به جمال دوستان روشن شود. درست است که خودم بزرگترین مخالف سلفی بوده و هستم ولی دیدن این عکس لذت بخش و زیباست و متشکرم از این که این تصویر را به اشتراک می گذاری.

  2. قربانت یاور جان- الان که عکسهام رو اینجا میزارم احساس بهتری دارم – قبلا تو فیس بوک که بودم احساس خوبی نداشتم

  3. سلام . بعد از حدود دو ماه تصمیم گرفتم که امروزکامنت بذارم . از پاسخ کامنتی که برای من در سایت آقای شعبانعلی گذاشته بودی هم ممنونم .
    چند ماهی را در خانه هستم . دوست دارم از این به بعد در وبلاگت کامنت بذارم اگه خودت بذاری .
    البته اگر چه ما در چندین نظر با هم شباهت هایی داریم .
    اول اینکه در زمینه نرم افزار کار می کنی
    دوم اینکه هم استانی هستیم اگر سنندجی ها قبول کنند .
    سوم اینکه هم زبان هم هستیم .
    دوست دارم نوشته هایت را بخوانم .

    1. برای من افتخاره سعید جان که مطالبت رو بخونم یا اینجا برام کامنت بزاری . اگه اشتباه نکنم و خوب یادم بیاد من کامنت تندی تو سایت آقای شعبانعلی در پاسخت نوشتم اون موقع که بابتش ازت معذرت میخوام

      1. خواهش می کنم فواد عزیز . بعضی وقت ها تندی جواب میدهد . نشان میداد که من جایگاه خودم را بلد نبودم . از تندی که کردی ممنونم .
        من در اکثر مواقع بهترین دوستانم را در دعواها و مشاجره ها پیدا میکنم . فکر کنم در مورد تو نیز صدق میکند .

        1. امیدوارم لیاقت این دوستی را داشته باشم سعید جان – در مورد شهر و شهرستان و استان واقعیتش من چندان در بند این چیزها نیستم و زبان و محل تولد و .. هر چیزی که در انتخابش اختیاری وجود نداشته است و ناشی از تصادف است نه برایم مهم است و نه افتخاری دارد.
          حتما اگر سنندجی اومدی بهم خبر بده

          1. دلیل این گفته ام رو هر موقع اومدم سنندج برات می گم . خوشحالم که تو این طوری نیستی یعنی اولین رفیق سنندجی من هستی که این رو می گی .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *